22.1.11

Agak crazy,

Ok. Today, i've learnt a lesson. Tu lahh kauu. Padan muke kauu. Sape suruh taknak dengar cakap si Jang tuu.
Sekarang, bila dah jadik camni baruu nak rasaa bersalah, takott etc. Haihhh, lenkalii akuu kena lebih beware lah. Jangan pandang rendah and buat buat tak dengar ape yang Jang tuu suruh buat or nasihat or whateverr laa. Kerana dieee lebih mengetahui ape yang terbaik untuk dirikuuu. Dan kerna dia menyayangikuuu. ♥ aww aww


Dah tuu pulak. Tak cukup dengan tuuu, bolehh nyaa pulakkk akuu terserempakk ngan ustazahhh kat sana. Dalam banyak-banyak tempatt tuu, kat sanaaa jugaklahh nk jumpa. Time akuu pakaii sopan sopan tak wat ape ape salahhh takde pulak jodoh nak terserempakk ngan ustazah ke sapa ke. Time akuuu 'jahil' cam tadi tuu baru nk jumpa. Siottt tol.
Huhhhhhh -___________________- *really highhh sighhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
But, whatever it isss. I have to take this as a lesson to me. Right? Ohhyaaa, aku ade jumpa 2 orang senior aku kat sana jugakk. Yang sorang tuuu, senyummman diee sweet gilaaaaaa lahh. Terkesima aku and kawan kawan jap. Hahaaaaaa. Okk stoppp. Taaaaataaaaaa

P/s Now, baru aku tahu kenape diee suka sangat kongkong akuu. Untukk kebaikann aku jugak. So moral of the storiii, jangan jadik macam aku. Sudah terhantuk baru terngadah. Muahahahhaa k babaiii


gambar hiasann semataa