15.10.10

Penat dehh

Hallooo. Adoii, penat akuuu. Baruu nak belajar edit-edit blog nehh. Heehhhh, agak memeningkan akuuu. Tapii best jugak yew hihiii. Sekarang akuu baruu pandai wat header blog tahu tak? Hahaaaa ^^
Cam lawakk pulak an? Orang lain dahh lama dah pandai. Akuu ni jeeer haaa yang lembap. KAHKAHH


Aku tak tahulaaa berapa jamm akuu duk mengadap lappy akuu neh sampai akhirnyeee aku berjaya gakk wat header blog nih. Hadehhh, header tuu hasil keje tangan aku sendirik tau tak? Tepukklaa sikit *klepek-klepek* Cuma gambar sheep tuu jee aku ciplakkk. Akuu ciplak gambar yang dah ada dalam album lappy aku neh. Aku pun taktahu gambar ni datang dari mana. Maybe adik aku punya kot, dia yang carii kot. Hohoo. Esokk aku nak tambahh gadget-gadget kat tepi niiih la plak.

Tapii akuu tak tahu laa nak tambah amendee. Hmmmm, korang ada idea tak? Aku ingat nak tambah gambar arr kat gadget ni. Tapi akuu takktahu aaah nak letak gambar sapeer. Takpelahhh, kita tengok esok je laah ekk. :):)

Okeylah, got to go. Nak ber-web-cam dengan yang tersayang kejapp! Kejapp jee, tak lame pown. Hoho, okkk. Bubaiiiiiiiiiii.......!!!!!!!!!!!! =P

peace no war ^_^ hekk, telebih satu jari. 



P/S Kawan lama aku masa sekolah rendah call aku tadi. Dia ajak aku pergi KBMALL esok. Katanya nak jumpa, reunion kecil-kecilan gtuu lohh.. Part nii yang aku tak sukaa ni.
 -_____________-
Aku nih antara orang yang tak suka nak pegi reunion or keluar ngan kawan or apa-apa yang seangkatan dengannya. Sama cam kawan baik aku, Thaqifah. Kitorang berdua nih memang kureng banyak bab-bab nii. Adeilaaa. Camna ekk aku nak lari daripada ni? Hmm, takpelaaa. Jumpa ja la, apa salahnya sekali-sekala. Kan kan kan kannnnnnn????