19.10.10

Aduhhhhh

Ya Allah, tolong akuu! Sakit gila perut aku ni. Susahnyew jadi orang pompuan nii.
Seksa banget deh. Susah betowl kalau ada penyakit P.M.S ni. P.M.S tu apa? Larr, ada jugak ker yang tak tahuu. Hadiohhh, P.M.S stands for PAIN MENSTRUATION laaa sayang oii.
Huuhhhh, sakkit gilaa lah perot aku nih. Taktahu nak wat macam mana. Baring pon tak kena, berdiri pon tak kena, duduk lagilaaa tak. Mencangkung cam nak berak ? huuuuu. Time kasih jelah. -____-

Korang, tolong akuuu. Aku betul-betul tak tahan ni. Nak makan ubat? Aku tak suka la, lagipon takde ubat ar kat rumah aku. Nak tido? Akuu baru jer bangun tido. Tak ngantuk lagi ar beb!
Hermm, nasib baik aku decide ponteng sekolah lagi hari ni. Kalau tak, naya aku pergi sekolah dalam keadaan macam ni. :( :(
Sedihh tol jadik pompuan ni. Time period, sakit. Time nak beranak, sakit. Kalau yang baru kawen, time mula-mula nak tuuuut pon sakit jugak. Kesian, kesiann. Yang laki jugak ler best. Tak rasa sakit cenggini pown. HUHU.

Ni yang buat aku teringat apa yang SHA ada cakap aritu masa dia sakit camni. Dia cakap "rasa cam nak buang jerk uterus nih! -__- kan syok kalau takde uterus. Takdelaahh kena rasa sakit camni"

Betul jugak apa yang dia cakap tuu. Aku setuju bangett! Tapii kalau buang, camna nak menambah zuriat nanti kawen esok-esok? HAHA, bodoh aku. Pikirr sal kawen jerk. Umor baruu 15. Apa sehh.

K ahh, sakit perut aku dah menjadi-jadi nih! Got to go. Nak rehat kejap. Babaiii!


Sakitnyaa! Sampai tido pon camni. Kesian kan? huu
T___________________T