18.9.10

SeKoLaH ?

Assalamualaikum.

Hai, hai. Harini ari sabtu. Esok? Ahad ? Ahad means dah sekolah dah. Ohhhhhhh shittt! Damn it. Malas betul aku. Hadoi. Dahla homwerk aku still berlambak-lambak cam bubur lambakk gtuu. Camneer laa akuu nak jumpa cikgu esok nih. Tapiii, aku ada masa dua minggu je lagi untukk belajar menjelang Peperiksaan Menengah Rendah nanti. DUA MINGGU je lagi wokk, ilmu aku nih belumm cukup di dada taw tak? Cammane ler aku nak menghadapi peperiksaan segala macam tuh. Hurmmm, tapi salah aku gak ann. Sapa suh aku nih malas ssangat. Banggang toll. Korang korang sume ada jual ubat untuk wat ilang malas tak? Kalau ada bagitau akuu yewh! Aku nak beli tiga amah.

Hey, hey, meh aku nak listkan apa menda yang aku tak siapkan lagi untuk sekolah esok nih.


  • HOMEWERK! Yang nih sudah semestinya lah belum siap kan. 
  • STUDY for Pmr. Ek eleyh, kalau dah homeworkk aku tak uat, konpemlahh study pown tak jugak an. Coz kalau wat homework, bolehh laa aku studyy sekali. Dua dalam satu gituu.
  • Print borang kemasukan ke SBP*aku nakk kee masuk SBP ni? Hati aku cakap taknak, tapi orang di sekeliling aku suruh aku masuk gk, for my own advantage katanyerk.tapi aku takmooo!
  • Iron baju sekolah. 
  • Simpan buku buku untuk ke sekolah besok.
Okey, da siap. Nihlaa semua benda yang aku nak kene bereskan harinih jugak sebelum sekolah stat. Tapi aku rasa, konpemm ada yang xberesss nih. HAHA. Biasalah. Aku nih kan RAJIN. Okeylah. Kawan kawan sekelas aku, 3 Al-Bhirunii, kita pakat pakat jumpa esok yea semua. Hilanglaa kerinduan aku kat korang semua esok. Selamat bejummpeaaaa!

p/s; sorry sha. sayo malahh lah nok join contest tuh. Tok berapo rajen etek nok naip-naip nih. Semula-semula plop deh saem? heeee, jange marohhhh!