7.9.10

sedih :(

Semenjak dua menjak ni, banyak sangat masalah yang menimpa aku. Betimbun-timbun cam popcorn yang baru masak. Setiap masa, ada aje mende yang dok bermain-main, bergurau senda atas kepala aku ni. Haiihhh. Saket jiwa btowl aku rase. Hadoihh, dah tak tertanggung rasanya semua ni. Hurmmm, ni la first time aku rasa stress gila gila dalam idop aku. Nihlaa yang orang panggil pancaroba hidup di alam fana kan? And time time ginilah baru aku nak ingatkan Tuhan kan. Time ada masalah, baru nak ingat kat Allah, time senang? Hurmmmm, Dear Allah....


Ya ALLAH Ya TUHANKU,
Sesungguhnya kau Maha Besar dan Maha Berkuasa,
Engkau Maha Berkuasa ke atas segala sesuatu yang ada di atas bumiMu ini Ya Allah,
Terlalu banyak dan besar dugaan yang telah Engkau berikan kepada hambaMu ini. 
Aku rasa macam dah tak larat nak tanggung semua ni.
Tapiii, Kau takkan beri dugaan yang seberat ini kalau hambaMu ini tak mampu nak hadapinya kan?
Kau tahu sekuat mana hambaMu ini.
Ya Allah, aku mohonn... aku mohon sangat sangat supaya Engkau berikan aku kesabaran dan kekuatan dalam menghadapi dugaanMu ini. Tabahkanlah hatikuu Ya Allah. Terima kasih Ya Allah kerana Engkau menguji hambaMu ini. Thank you ALLAH!

*Thanks my dearest friend, NURUL SHAHIRAH AZIERA for your help,advice and for spending time with me and willing to listen my probs tonight! You are THE BEST FRIEND ever in my life. I love you a lot friend. MUAHHHHH! <3<3